Latest Movie :

Plasa de stele – episodul 4 din 13 Februarie 2013



Nu stiu cat de mult ati asteptat voi aceasta zi, insa eu unul, am asteptat-o mult de tot pentru ca imi place sa ma uit la emisiunea Plasa de stele a lui Dan Negru. Ei bine si uite ca am ajus deja la episodul 4 din noul sezon, deci nu-mi vine sa cred ca au trecut deja 4 saptamani. Daca saptamana trecuta, Jorge a fost cel care a luat plasa, in episodul de azi 13.02.2013, Nico v-a fi cea care v-a lua plasa din cate am inteles de pe net. Emisiunea se va difuza ca de obicei de la 20:30 pe Antena 1, si v-a tine foarte mult pentru ca pe langa farsa principala, Negru pregateste si copiilor sau altor oameni farse in direct. Daca nu puteti vedea live plasa de stele cu siguranta poti sa vezi pe aceasta pagina reluare plasa de stele din 13 februarie 2013 dar binenteles ca dupa ce se difuzeaza la TV, altfel n-am avea de unde s ava aratam video mai repede. La noi pe site ve-ti putea vedea toate episoadele din Plasa de stele in reluare in fiecare saptmana. 

Vezi aici tot episodul: VIDEO ONLINE

Spune-le prietenilor :

Trimiteți un comentariu

 
Support : Cotos Alexandru Ionut |
Copyright © 2013. Emisiuni Romanesti, Emisiuni Tv, Seriale TV, Seriale Romanesti - All Rights Reserved
Template Created by Cotos Alexandru Published by Filme Noi
Proudly powered by Blogger